vrijdag, augustus 28, 2009

 

Nature and the Law of Consciousness


Van Iebele Abel ontving Uw Villa de volgende uitnodiging:
Uitnodiging tentoonstelling Nature and the Law of Consciousness
Beste vrienden, kennissen en collega's,
Hierbij nodig ik jullie van harte uit voor de opening in Pulchri Studio Den Haag (Mesdagzaal) van de tentoonstelling Nature and the Law of Consciousness, met nieuw werk, muziek en installaties. Ook de serie Mind over Matter uit 2008 wordt opnieuw getoond.
De tentoonstelling wordt zaterdag 29 augustus om 17.30 uur geopend door prof. dr. Hans Gerding, hoogleraar filosofie aan de Leidse Universiteit. Tijdens de opening zal ook het boek Iebele Abel, Talks about Mind over Matter (in een Nederlandstalige uitgave) worden gepresenteerd. Deze uitgave is tijdens de opening met een speciale korting verkrijgbaar.
De tentoonstelling loopt van 29 augustus t/m 20 september 2009.
Dinsdag tot en met zondag 11.00-17.00. (gesloten op 8 en 15 september)
Pulchri Studio
Lange Voorhout 15
2514 EA 's-Gravenhage
070 3461735
Op donderdag 10 september van 19.30-21.00 uur geef ik in de Mesdagzaal een lezing over mijn werk. Toegang voor deze lezing is gratis, reserveren aan de zaal of telefonisch op nummer 070 346 17 35. Voor meer informatie heb ik hieronder de tekst van het persbericht bijgevoegd.
Ik hoop jullie zaterdag 29 augustus te zien in Pulchri,
Hartelijke groet,
Iebele Abel
  • CONTACT
  • Facebook