zondag, september 24, 2006

 

Doe een wens bij een put of val erin 006


brief

lieve geaborteerde prinses:
wij zouden er voor elkaar kunnen zijn ik smelt misschien
voor hazelnoten ogen het schone beeld
je huis
mijn muziek jouw hartekreet

ik zou willen zeggen:
dat de wetenschap ons heeft teleurgesteld
we weten nog niet wat we weten moeten op dit moment
wordt op het strand gespeeld
en op de duinen schijnt nog steeds de zon
maar niemand weet waarom

en omdat je gek bent op mystiek:
ik ben je opper aller alligator je alom alziende oehoe
je hongerende harpij die steeds opnieuw je vriendje afpakt

ik zeg - wat ze ook beweren vanachter hun brilleglazen -:
zolang jij appels eet zal ik je bijten in je hals
en als ik je in slaap kon zingen dan zou ik het zeker doen


BP

Labels:

  • CONTACT
  • Facebook